Simma...

Nu ska jag ha rast till 3, och sen slutar jag klockan 4. Häääärligt!!  Borde fan va piggare än vad jag är, med tanke på att jag sov sjukt mycket igår och inatt! :)

Idag ska jag gå å simma med vivi. Och efter det ska jag tillbaka hem och fortsätta städa. :( fyfan. Trååååkigt!

men de  underlättar när man e 2 i allafall.

Nu har jag hittat både Sarah & Stephanie på facebook. var kompis med dom när jag var liten, tills typ 1998, då flyttade dom till USA. har varit där och hälsat på en gång. 10 årsen nu dom flyttade, ojojoj. Men det är kul iaf, så har skrivit lite med dom nu :) Får väl åka dit och hälsa på igen någon gång. :)

Nä, nu måste jag ta rast. är rastlös annars. hahhaha. Rolig e jag ibland iaf :)

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback