Skitsammafan

har inte tid att fixa med bloggen nu haha



Var hemma hos Carro igår, lagade spagetti och köttfärssås, carros köttfärssås för övrig, annars brukar jag alltid envisas med att vi ska göra min :)

Efter det kollade vi på film, ( för carro kunde inte kolla samtidigt som hon åt, då skulle hon inte koncentrera sig på filmen sa hon, matvrak haha. )

Vi kollade på en film som hette Americanizing Shelley, helt okej, 2 killar som ska göra en indisk tjej till amerikans/latina. Lite snabbt slut men annars bra. =)


Efter det följde hon mig en bit till vagnan, över torget iaf. jag vågar faktiskt inte gå hem ensam därifrån. Haha!!




Kom hem, så skulle Mehdi precis åka te stan o möta en kompis som fyllde år. Ändå var han tillbaka innan 12.

Då vet jag en som blev glad iaf.. =) ( jag) haha



Direkt efter jobbet ska jag hem till mamma för att äta middag. Ska egentligen åka på "vuxenkväll" på lerumsbadet, som Mehdi har tjatat om sen typ första gången jag träffade honom. Har skrattat lika mkt varje gång åt de där med "vuxenkväll" haha.

Men i vilket fall som helst. Tror inte att jag hänger med ändå. Börjar bli sjuk också. Jag sa att vi kunde åka dit nästa vecka istället. Men han hade tydligen sett fram emot det idag.

Ajja, skit samma. det blir nog bra me det me.




BACK TO WORK.

(ätit indisk idag igen, men denna gången blev det butter chicken! mmmmuuummmmssssaaa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback