söndag

Söndag är en perfekt dag för att bara mysa och må bra :)

Sitter nu och väntar på Lovisa ska komma hit, så ska vi sätta oss på uteservering i området och ta en kaffe och snacka lite skit :) Fick meddelande från Elin igår btw. Trevligt! Var ett tagsen jag pratade med henne. Ska ringa henne någon dag och snacka lite.. Var längesen vi gjorde det...

När vi väl pratar i telefon, pratar vi i timmar, sen går det kanske 1 månad eller 2, så hörs vi igen och snackar i timmar. då & då ses vi och har kanon skoj. Saknar henne emellan åt. Men klart, När vi nu bor på helt olika håll och jobbar mycket så blir det ju så... men många många minnen har vi minsann ;D

Skulle gått på bio idag me mehdi, men vettefan om de blir nåt.. kanske ska ha saw-maraton med Vivi & Ricky ikväll. Får se om ja pallar. Ska ju upp å jobba imon...

ca 2 veckor kvar på detta jobbet. Sen vettefan vad jag ska göra. Måste hitta ett nytt jobb eller så börjar jag plugga, Kanske går en KY-utbildning. Har även funderat på att ta truck körkort :P haha, jag köra truck, skrattar bara ja tänker på de, men det finns sjukt mycket jobb om man har de...

Nä, måste byta från myskläderna nu till vardagsklädsel. =)

Have a nice sunday, I know I will :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback