Summering av min Söndag.

Som sagt, träffade Lovisa över en kaffe. Det var trevligt =) Satt å tjöta lite.
Så tillslut var hon tvungen att åka för att tvätta bilen, så jag gick åter hem och fick tillslut väckt Mehdi :)

Båda två var as hungriga, (
kommer ihåg en gammal arbetskamrat till mig, som alltid klagade på att jag sa as-hungrig/ as-mätt. "måste du säga as", ja det måste jag. Så förklarade jag för honom att as, är ett dött djur. Är jag sugen på kött, eller har ätit kött. KAN JAG DÄRFÖR SÄGA AS-MÄTT ELLER AS-HUNGRIG =p )

Ibland asså får jag till det riktigt nice ;) enligt min mening så att säga.

Men i alla fall. Efter mycket om och men, åkte vi tillslut mot Partille för att få i oss något att äta. Då vi inte är stenrika direkt, så funderade vi på Matbiten, men sen ångrade vi oss och skulle äta 90-grammare på Oves. För mycket folk. Så vi åkte istället till stans dyraste Pizzeria. Så åkte vi till K-sjön och käkade där. Fort gick det, för de kryllade av mygg eller knott eller vad det nu var, plus att Mehdi fick ett knott/mygg bett. stackars liten tyckte det var lite jobbigt haha :)

Efter detta, åkte vi och hämtade Daniel, så satt vi å snacka över en kaffe på Mcdonalds :P Och efter detta, lämnade vi av Daniel, åkte och hämtade Lorenzo som är hemma på semester, vi åkte hem till Mehdis mamma och drack lite ännu mer kaffe.. Satt där en stund sen åkte vi hem till Lorenzos lägenhet och kollade slutet på en film och snacka lite.

Eftersom min kära pojkvän är besatt av andra avenyn, blev det direkt hem och kolla 3 avsnitt på datorn. Fast jag smyg-sov lite :P Är nu på jobbet och är väldigt hungrig, och röksugen!!! Sitter med en kaffe längtar till nästa helg !! =)

Över och Ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback