Tidig rast ?

Sitter på jobbet. Var sjukt trött imorse. Orkade verkligen inte att gå upp. Hade planerat att duscha imorse egentligen, men med tanke på att jag gick upp 10 i 7, ärlikamed att jag har 15 min. på mig innan jag måste sticka till spånken.

Missade den dock och fick ta buss istället. Mötte syrran och så gick vi till jobbet. Hämtade lite kaffe, som jag inte hunnit dricka ännu, så det står en halv kopp kallt kaffe på mitt skrivbord nu! :) Tar en liten sup då och då men det är inte gott.

Är röksugen som fan, funderar på att ta en tidig rast. har rast halv 10 egentligen, men jag tror inte någon dör för att jag sticker en halv timma tidigare på rast. :o

Jag har ont i magen. Har haft det sen jag vaknade igår morse. Magsår typ. Ångest ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback