Vad jobbar jag med då?

Jag jobbar på ett företag som heter TTS ships equipment. Det är bara ett tillfälligt jobb. Jag stannar tills mina arbetsuppgifter tar slut så att säga.

Jag scannar in kontrakt, fakturor och övriga dokument som hör till. De skickas därmed till min mail. Därifrån mailen arkiverar jag dokumenten i mappar som jag skapar utifrån ordernummer och sorterar utefter leverantör.
Detta istället för att allt ska ligga i pärmar då det är jätte krångligt att få fram ett specifikt kontrakt etc.

Det är ett ganska enformigt arbete jag utför. men det är bra betalt (som fan) och det fördriver tiden ganska fort.

Jag har planer på att börja läsa sen igen. Men jag börjar nog med en KY-utbildning som har med webdesign/grafisk kommunikation att göra. För det är något som jag skulle vilja arbeta med i framtiden.

Men självklart vill jag resa och se världen innan jag bestämmer mig för vad jag vill göra. Men att läsa en 1-årig utbildning är nog nånting jag ska tänka över att kanske göra nu på en gång, är det tänkt.

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback