vet inte vad jag ska göööööraaa..........

Orkar verkligen inte träna idag ! :(

Jag jobbar till 16.00. Sen ska jag hem direkt för jag sak tvätta klockan 17.00-20.00 men så skulle jag ha tränat med Johanna halv 8. Då hinner jág inte tvätta klart, plus att jag ORKAR verkligen inte träna.

Men jag bangar typ varje gång. Men asså jag är så jävla seg. Jag har inte tränat på skit länge och det är as svårt att börja och komma in i det igen... Men de känns så dumt att inte hänga med i dag heller. Hon kommer typ bli sur.... :(

Det e jäkligt gött efteråt, men att masa sig dit är rena persen, och för att inte tala om själva träningen, fan tar kol på mig förhelvete, (ursäkta språket) men asså. Får väl ringa henne på lunchen. Ba säga som det är. Jag ska tvätta, kommer va trött och orkar fan inte....!



Haha sprang på Erik igår, Jag o Therese var på väg till lunch, så kom det en liten lastbil som de stog typ blommor nånting på. Så hoppa han ur, Therese ba: meen e inte det han! och peka. ja ba joo haha eeeerik. haha..
Visste inte att han körde blommor :P Therese var helt säker att han jobbade på Schenker.




På tal om blommor, jag carro mehdi och pelle var på ullared. påvägen hem skulle vi leka lite. Körde såna här lekar nivet, ett skepp kommer lastat. Så körde vi typ bilar o så, som jag inte kan alls. Så kom jag på att aa men vi kör blommor då. Trodde jag skulle vinna eller komma 2a efter carro iaf.

haha, först åkte jag ut, och sen., hahah PELLE VANN ! Ja ba, aa du detta är ngt att skryta med inför dina vänner, att du vann över 2 tjejer i en tävling vem som kan flest blommor ! =) sjukt roligt.

 <---- PELLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback