Yesterday...

...when my troubles seems so far away !

Åkte efter jobbet med Therese till Gina tricot och sen till Apoteket. Jag hade fått ut mer av det, om jag inte vart så idiotiskt pissnödig hahah :P
Elina kom och hämtade mig vid halv 7, så åkte vi in till stan för att möta Lovisa och ta en fika. Först åkte vi runt överallt för att hitta en parkering men tillslut gav vi upp och åkte till vasa istället, som vanligt. Fick dock vänta där en stund också för parkering, men det gick ganska snabbt iaf.

Det var riktigt trevligt på cafét. Pratade och skrattade åt allt möjligt. Speciellt Elina när hon berättar om hur hennes systerdotter utvecklas. "hon har börjat gurgla nu" haha och ska visa hennes miner när hon berättar om det.

Sedan ringde Mehdi precis när  vi skulle åka hem, passande för då fick jag sjuts hem :P Nice nice...

Kom hem, klockan var väl halv 10 kanske, satte på en film, om en sjöhäst och en liten spoling vid namn Angus. Det är de ja kommer ihåg från filmen, för efter det somnade jag :)





Och nu är jag åter tillaka på jobbet. samma samma samma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback