" you allways miss a best friend "

Är glad att Lauren och Audrina äntligen är vänner igen. LO kan ta sig någonstans, hon lyckades inte i slutändan iaf haha, Bitch!!  Fast det verkar nästan nu som att LO är trevligare än innan mot Audrina ? återstår att se.


I alla fall, Nu när Holly är tillbaka i LA och tagit upp kontakt med Lauren, förstår jag Heidis situation. Hon saknar sina vänner, speciallt Lauren. Det började med att Steph och Lauren blev nära vänner, ska Holly och Lauren bli nära vänner dom också ? Det är nog svårt för Heidi att se alla sina vänner inkl. hennes egen syster tillsammans när hon själv sitter hemma med purkna Spencer ? Tröttnar hon inte snart ?


Det är svårt tycker jag, att veta om Lauren har gjort rätt genom att stöta Heidi bort helt och hållet eller om hon skulle hållit henne närmre än nånsin ? Tillochmed jag saknar Lauren och Heidis vänskap. Innan spencer kom in i bilden, var Heidi världens bästa vän, så man förstår att Lauran saknar henne. " you allways miss a best friend ", hette senaste avsnittet som var i måndags. Det är Lauren som säger det om Heidi.

Heidi säger hela tiden att Lauren sagt upp vänskapen pga att hon inte gillar hennes pojkvän. Men jag tror nog att Lauren skulle kunna stå ut med honom, men det är vad Heidi gjorde mot Lauren PGA sin pojkvän. Att Heidi totalt struntade i Lauren och istället hängde med Spencer. När Heidi upptäckte att Lauren fått nog, då började hon tänka oj ungefär och försökte lappa ihop det, men sa bara fel saker, eftersom att, som menat, hon har totalt fel uppfattning om vad det egentligen är hon har gjort.

Men jag hoppas innerligt på att Heidi en dag fattar att Spencer är en idiot. Vad betyder mest egentligen? En bästa vän och en syster, än en kille som är en IDIOT ?

Heidi Montag, öppna dina ögon nån gång och se dig omkring. Du kan få det så mycket bättre utan honom!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback