090408

sitter på jobbet och har inte nånting alls att göra. Har suttit här nu sen efter lunch, som jag var tillbaka ifrån halv 1.. ååh va trött jag är och uttråkad. Har läst Lisas, min styvsysters, resedagbok. hon är i syd&central amerika. fyfan va jag hade velat byta med henne. Hon har skrivit om en tjej som blivit kissad i ansiktet av en fladdermus när hon sov. hahaha :D roligt enligt mig.

Igår åkte jag hem till pappa och hämtade bilen, sedan lagade jag mat och kollade andra avenyn med mehdi. vi hade sedan lite serious talk och jag fick lite mer klarhet i saker som jag funderat över faktiskt. bra.

Ikväll ska jag iaf bara hem och städa lite o sen lägga mig och kolla på en bra film. Slappa i min "egna tid" haha :D

xoxo
        /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback