090419

Det blev ingen slottskogen igår av vissa skäl :( tråkigt, Men besvikelsen vände snabbt.

Jag & Carro satt hemma hos mig och sedan gick vi hem till Erika, Satt där å tjöta & drack, sedan kom Linda och joinade och vi bestämde oss för att gå ut. Eftersom att alla vi 4 är helt panka, skrev jag ut en fribiljett från internet som gav oss fri entre till valand innan midnatt. Men när vi kom dit vid 23.20 för att det är 25 kr i baren fram till klockan 12 så gällde dom biljetterna tydligen på fredagar only. Hrm, pinsamt haha. Jag bad om ursäkt till mina vänner och vi gick istället till Trädgårn. Det var mega super lång kö så vi knödde oss lite å va framme på mindre än en kvart :) haha

Det var otroligt roligt, vi dansade o drack öl och hade en good time helt enkelt. Sedan bestämde jag & Carro oss för att gå vidare. Diamond dogs var vårat mål. Men vi kom inte längre än till en bänk på avenyn.

Jag gick och sa hej till Arian som var på nivå en snabbis! Trevlig liten pratstund :D hehe
Så blev jag såklart hungrig, så vi gick o käkade kebab och sen åkte vi hem.

Tog en lååång varm dusch när jag kom hem och sedan somnade jag på 2 sek. :)

Nu sitter jag här och ska städa. städa städa städa!

xoxo
         /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback