090422

Eftersom att det redan är 4 st. som varit inne och kikat idag så antar jag att ni vill veta hur det går för mig i jönköping? :)

Nu har jag precis gått upp, börjar klockan 12 men vaknade för ett tagsen utav en telefon som ringde å ringde men ingen svarade på, så tillslut svarade jag!

Tydligen så måste ALLA ha sett fight club, och jag vet att jag har settb den, jag kommer inte ihåg vad den handlade om bara. jag vet att brad pitt är med iaf :D

ne men iaf, jönköping e ball. Jag bor i bara 3 min. från kontoret tillsammans med jack hemma hos jakob.  Eftersom dom börjar typ nu,  ich jag inte börjab förräns 12 så har jag hela lägenheten för mig själv i 2 timnmar. as bra, då då kan jag duscha, sminka mig å allt vad det heter i lugn och ro.

Nu e de såhär att igår fick dom reda på att jag bloggar, och det ska tydligen spridas på kontoret. Not fun. man vill väl inte ha jobbarkompisarna här hängades dagarna i ända?! no thanks. haha.

Ska sticka ner till affären lite snabbt nu. so loong

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOOOM HEEEM! Saknar dig ju...ingen tjötmickan som ringer 10 gånger per dag :P;)

2009-04-22 @ 21:22:38
Postat av: Carro

KOOOM HEEM! Saknar dig juu... Ingen tjötmickan som ringer 10 gånger per dag :P ;)

2009-04-22 @ 21:25:27
Postat av: Jack

Sjukt bra inlägg asså....... nya blondinbella???





2009-04-23 @ 08:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback