090425

dålig uppdatering, i know :)

Idag har vin jobbat från ca 11 till 15. Efter detta så åkte jag & jakob till stan för att shoppa lite. hade verkligen ingentiat ha på mig ikväll! För ikväll ska vi festa assen av oss :P

För övrig så har vi haft sjukt roligt här i jönköping! Skulle lätt kunna stanna en vecka till :D
Jag orkar inte ens skriva ner allt som hänt haha. Enda som kanske ni som läser. (ja NI) tycker är roligt, det är v'äl att jag har fått agera mobboffer denna veckan!! :D tell u later haha


Nu iaf håller jag på att ghöra mig ordning så ska vi grilla å grejjer :) niice. Enda problemet är bara det att mitt hår måste sjä'lvtorka, för jakob har tydligen ingen hårfön, och det har jag såklart glömt hemma :S

jaja, bira bira bira, bärs bärs bärs

Kommentarer
Postat av: jack

ååååååh va mysigt de låter...önska mää att vi kunde stanna en vecka till.... har varit väldigt dålig update på bloggen dock.. hoppas de blir ändring på de näär du kommer hem nu tjöötmickan...

saknar dig gumman

2009-04-26 @ 12:36:59
Postat av: mickan

hahaha fan va du e töntig jack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback