1653 påriktigt

Jag är faktiskt inte så bitter som jag verkade :D Är ganska glad idag faktiskt trots situationen.

Blev ingen tråkig deppkväll igår iaf  :) Lagade god mat, tortelline, kyckling och en god sås, (hade velat ha champinjoner, men dom var slut ) Lite senare kom Mehdi och hämtade mig så hjälpte jag han lite med en bil

Jag fick köra hans bil, haha, helt gammal å det gick åt helvete, stannade på en mack och bytte tillbaka för jag pallade inte. haha, tydligen måste man "veta hur bilen fungerar". öööh. :D

Idag iaf ska jag träffa vivi och sjunga singstar :D blir nog skoj, slängde iväg ett mess till kristian förut och han ska nog vara med, han och kanske någon mer jag vet inte.. han loooooovade (fast med å) att han skulle höra av sig efter jobbet :D haha

men nu är det back to work !

xoxo
       /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback