1754

Försov mig idag som vanligt, men kom dock inte försent till jobbet :) Vaknade 09.47. Bokstavligt talat fölg upp ur sängen, plattade håret lite snabbt längst fram och satte ypp det i en toffs, pudrade mig lite och slängde på mig några kläder och skyndade mig till backaplan, där stog det 1 minut kvar tills bussen skulle komma. Snacka om tur :) Så jag var på jobbet exakt 10.15 då jag börjar. snacka om att jag är snabb, när jag vill :)

Det har varit en helt okej dag på jobbet. Åt tomat och bacon gratinerad benfri kotlettrad med stekt potatis. Asgott :D

Synd att jag inte kan gå in på facebook på jobbet. carro har nämligen lagt upp bilder från i helgen. såg på mailen att jag blivit taggad, men det är en spärrad sida :(
Btw, läste på aftonbladet.se idag om en grupp på facebook som nervärderar kvinnor på ett enligt dom "roligt och ironiskt" sätt. helt sjuka människor. dom skämtar typ om våldtäkt och kvinnomisshandel, vad fan tänker dom med?! åh blir så arg när jag tänker på det.

Häromdagen hörde jag ett "skämt" om Engla, det var så hemskt att jag typ rös till i kroppen när jag hörde det. personen som skulle berätta det kunde först inte ens säga det för att det var så hemskt. men tillslut sa hon det och vi båda blev typ tysta och kände hat mot dom personerna som tycker att det är roligt att skämta om såna grejer.

Men, såg beck några Söndagarsen:) Grannen asså, skulle lätt kunna se en hel film, endast om honom:D Han körde ett litet skämt iaf, som jag på fyllan fick min kompis att sluta gråta med, okej här kommer det.

Nu vet man vem det var som sköt Palme!
Jaså, vem?
Det står på hans gravsten, Sköts av kyrkorådsföreningen :)


xoxo
         /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback