bra saker händer alltid den bästa:P

Har haft en uuuunderbar ledighet/helg whatever, Har festat, varit i keillers park, ramberget o massa massa mer :)
Träffade en gammal kompis ute på en klubb och han fixade en jobbintervju åt mig :) Jag var där igår, och såklart fick jag jobbet :) Ska dit idag redan och följa med en tjej och se hur det går till osv :)

Det roliga var att jag känner i princip ALLA som jobbar där, tror det hade mycket med det att göra att jag fick jobbet :) Plus att jag e så grymm då såklart! Dom ringde även från Schenker, och jag fick jobb där också, fast det börjar inte förräns vecka 28. Så jag får se vad som händer nu, om jag stormtrivs med detta jobbbet så behåller jag det, annars så hoppar jag till Schenker igen! :) Tiden återstår att se hur det blir :)

Var i Malmö häromdagen, åkte med Mehdi för att hämta en bil. Så vi åkte dit, lämna en bil och hämtade en annan och åkte hem :) Letade förbrilt efter en pizzeria, men dom äter tydligen inte pizza i Malmö, bara massa kinarestauranger. Tillslut hittade vi en pizzeria, Alanya hette den, (alanya sviker mig aldrig :P ) Men vi åt upp heeeela pizzan och var fortfarande hungriga typ. Det var inget alls på dom typ och smakade absolut ingenting. Konstiga dom e i Malmö asså. men nu har jag varit där iaf och det var lite roligt med en roadtrip :)

Igår efter intervjun gick jag & syrran till en uteserveringen och tog varsin öl, sen åkte vi hem till henne och hon bjöd mig på middag :D gott gott! Sen kollade vi på en film, meet dave helt skum var den haha. En alien typ som kom till jorden för att hitta en liten sten som en pojke hade hittat. Men i denna "alien" var det massa små små gubbar som styrde honom och dom slog upp massa på google och typ rabblade upp massa konstiga saker. haha men den var väl ok, för att den var rolig haha.

Nu iaf, ska jag göra mig ordning för att åka till syrrans jobb snabbt innan jag ska till det nya jobbbet :)

Bestefar, jeg kan ikke simme........de kan ikke jeg heller höhöhoho

xoxo
        /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback