Humor = intelligens ?

Läste en artikel på aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article4812268.ab

Men ärligt talat. av alla de killar jag har träffat, har alla haft humor. jag älskar att skratta, speciellt åt mina egna skämt dock, men även åt andra. Så Humor betyder otroligt mycket för mig, men intelligenta har väl ingen av dom varit :) No offence men det stämmer faktiskt.

 Citat ur artikeln : "Men det räcker inte att dra några slitna skämt, personen måste vara genuint humoristisk för att anses vara mer intelligent."

Självklart, men jag tror inte att det har något med intelligens att göra, men det är ju vad jag hr upplevt. jag har faktiskt träffat intelligenta killar också, men dom har inte haft den där lilla extra humoristen inne i sig som gör att jag inte kan somna för att jag skrattar så mycket för att min kille håller på att skämta om allt möjligt precis innan läggdags :) ( minnena smyger sig på mig sakta sakta sakta........)

Ne, men jag kan faktiskt inget annat än att disagree med detta "påståeendet" även om det gjorts en undersökning. Fast, 45 kvinnor är nog inte tillräckligt många som kan avgöra, tror nog det skiljer sig mycket från person till person! :)

Vad tror/tycker ni ?

xoxo
          M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback