kommer inte på någon rubrik :D

Blev ju så att vi gick ut i Lördags, jag, carro, naika, malin, Lovisa & Sofia var hemma hos malin och förfestade och sedan efter mycket om och med vart vi skulle gå slutade det att vi gick till Valand, och bra va väl det för där träffade vi massa av kompisar :D
 
Det var en riktigt rolig kväll faktiskt :) Och såklart skulle det bli efterfest, även om jag verkligen bara ville hem och sova. Men jag gick dock och la mig så fort vi kom fram :D Klockan var ändå halv 6 typ när vi åkte från stan.. Iaf, någon har iaf lämnat en full 5liters dunk HB haha! För det förrsta, varför tar man med sig en sån? och för det andra, hur kan man glömma den? haha ajja, nu har vi den iaf :P mohahaha

Söndag iaf, (igår) käkade jag & carro sushi o sen åkte jag hem för att städa men det gjorde jag ju såklart inte :S Åkte och träffa mehdi istället, vi åt mat, kollade på film och åt chips med dipp :)

Men idag måste jag fan städa, Martin ska komma förbi en stund och hälsa på efter hans träning, men jag sa att han inte aaaaalls behöver skynda sig, så att jag hinner "plocka undan" lite. han förstår nog inte att det är misär, när jag säger att det är lite stökigt :) haha

xoxo
        /M


Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa det var riktigt kul i helgen!! Kan det inte vara så kul jämt när man är ute haha..



Puss

Postat av: JAANA

Haha, klart att man skjuter upp städningen tills man verkligen måååste ;p

2009-04-07 @ 17:55:38
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback