sol, sol älskade sol

Helt underbart väder och det gör mig glad :D

Igår var en kanon kväll, jag vivi carro kristian och sandy var hemma hos sandy och förfestade, sedan åkte vi in till stan, hade riktigt roligt tills kristians axel gick ur led och vi begav oss till Mölndal sjukhus :S Så det var roligt sålänge det varade :D hehe

Ringde vivi så fort jag vaknade så åkte vi upp till rameberget och satt och tjöta, skit mysigt :D Sen kom eddie och joinade oss :D  har inte träffat han på ett tag så det var roligt att han kom :D Sedan mötte jag & vivi Kristian och Sandy så åkte vi med dom när dom skulle tvätta sin bil :D hehe. Killar asså haha

Efter detta bar det vidare till vivis kusiner på grill :D Lax och potatis och allt möjligt gott :D Nu iaf, sitter vi hemma hos vivi och funderar på vad vi ska hitta på ikväll.. Dea & Kicki kommer hit och kanske Carro.

Tanken var ju att vi skulle hem till tvillimngarna ikväll men jag har inte fått tag på dom rackarna ännu så vi får se :)

Nu ska jag färga håret :P så ha det så soligt som jag ska :P

BILDER KOMMER INOM KORT :D

xoxo
         /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback