Tired of this

i helhet en härlig dag :D Men nu håller jag på göra mig ording. Ska åka hem till mamma på middag och dricka lite vin så ska jag möta upp lovisa och henne kille å hans kompisar på bowling och utgång :) Kommer nog bli kanon!

Behöver verkligen komma ut lite och hitta på något roligt :D Humöret är väl inte på topp just nu, värsta jag vet att vara själv hemma och speciellt när man ska göra sig ordning.. Känner mig ensam.. Därför försöker jag lägga på ett kol så att jag kan sticka snart.

Det är just dessa tider då jag är ensam och "råkar" lyssna på deppmusik som man tänker som mest på saker & ting. Och det är det sista jag ska tänka på just nu, blir bara förbannad. Just det, absolut inte ledsen, förbannad!

Jag & Linda pratade om att flytta ihop, till en trea! :) Och det hade verkligen varit helt underbart.
Först och främst sparat pengar! och jag känner attt jag inte vill bo ensam. Och Linda skulle nog vara perfekta personen att flytta ihop med om någon. För vi är lika i sättet och jobbar ganska olika så det blir inte att man springer på varann, plus att man har ju varsitt rum. Vi skulle tänka på det iaf :) Kan också vara bra för mig så att jag kan "gå vidare" :)


xoxo
       /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback