wanna be

Hm, sitter återigen här på jobbet, fast nu är jag färdig med allt som ska göras. kan ju gå hem, men väntar på the bus som kommer 10 över 7.

Sista dagen imon här på Schenker :( tyvärr måste jag säga faktiskt! Efter mycket missförstånd och oklarheter. samt en jävla massa "ramlat mellan stolarna"-snack så hoppas jag ändå och fortfarande på att allt ska lösa sig och att jag är tillbaka inom kort ;)

Mina planer inför kvällen är som bortblåsta och det kommer bli en lång och smärtsam kväll.. haha nej det kommer det inte, men långtråkig och säkert fet, ska nog köpa mig en påse godis och mysa ner mig i soffan. Onsdag idag, Greys anatomy :D Finally!

Men, ska gå på toa och sedan gå ut till bussen, ringa ett samtal och efter detta tänka positiva tankar! :)

Teddybjörnen Fredriksson

Artist: Lasse Berghagen

Riktiga texten var:
Teddybjörnen Fredriksson, hans nos den var av garn

Men jag sjöng:
Teddybjörnen Fredriksson, hans moster var afghan


xoxo
        /M



(skrev detta inlägget igår, men när jag nu gick in hade det tydligen inte publicerats.. wierd men nu vet ni hehe )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback