090805

Godmorgon babes ♥

Har precis ätit en smörgås med bredbar skrattande-ko-ost som jag hade med mig hemifrån :) Muy good.
Det måste nog vara första gången jag äter frukost på väääääldigt länge. Det känns bra att jag är mycket piggare nu än vad jag brukar vara vid denna tiden. Tror iallafall att det är pga smörgåsen.... eller kanske för att jag sovit som en prinsessa inatt! :)

idag blir det ikea efter jobbet för att handla lite grejer till lägenheten med pengarna som jag fick när jag fyllde år i måndags :) Ska köpa gardinstänger så att jag kan få upp mina gardiner iaf, och sedan en stor ram till min tavla så att den också får komma upp :) Och sedan blir det lampor. en till sovrummet och en till hallen, till att börja med :) Cant wait!!

Hade kalas i Måndags och bjöd på pastasallad, den blev jättebra och alla tyckte om den :) Jag sa det då att jag är ganska duktig på att ha kalas, kanske borde fylla år oftare? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback