090807

Godmorgon alla vackra läsare! :)

Åkte och badade igår med Mehdi, hans bror och hans  brors tjej.
Det var ritkigt varmt i vattnet, var dock en sjö men det var jätte skönt!
Förutom att jag inte skulle doppa huvudet, hade ju smink och allt, åkte ju direkt efter jobbet. Men såklart ska idioten putta i mig!!! Värsta jag vet.. jävlar va arg jag blev. Satte mig på bryggan med hans handduk haha men så e han så jävla söt så jag kan inte vara sur länge :) Det var ju inte hela världen tänkte jag efter en stund ! haha

Iaf, så skulle jag köra hem för dom drack lite öl, så  när jag skulle parkera, (backa in) hans brors bil, så råkade jag backa på mehdis bil, eller hans dragkrok... ooopps! Såg verkligen inte han. Men vafan skulle han stå där för?? framför min parkeringplats? Grejen var att jag kollade åt andra hållet så att jag inte skulle köra in i stolpen som var på den sidan.
Får hoppas att dom löser det, tur att dom jobbar med bilar.. =P


TjingTjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback