090810

Godmorgon sunshines :)

Hoppas helgen varit bra?

Men helg har varit absolut toppen!! I fredafs efter jobbet åkte jag hem och gjorde mig iordning, sen åkte jag och Mehdi till systemet, käkade och så...
Efter detta kom Carro, Linda, Mait & Nicke hem te oss så förfestade vi och åkte sedan in till stan. där inne mötte vi massa vi kände, Mikaela kom dit också och vi hade riktigt roligt!! =) Sedan åkte jag och Mehdi på eftefest (typ) i partillle! Men jag var så trött så jag somnade efter ett tag och när jag vaknade på Lördagen så åkte jag Mehdi, carro & allan och badade i lerum :) Tog ett tag innan vi väl kom i vattnet men när man väl var i var det hur skönt som helst :)

Sedan åkte vi hem och slappade lite och då råkade jag såklart somna :S Skulle ha varit hos Elina klockan 7 men när Lovisa ringde och väckte mig var klockan över 7. Så jag fick snabba mig och be Mehdi köra mig, snäll som han är så gjorde han såklart det :)

Vi hade skitroligt hemma hos Elina, det var jag Elina, Lovisa, Jonas, Challe & Camilla. Vi åt tacopaj och satt och pratade. Vi skulle till stan egentligen men vi bangade det och satt kvar där istället och vid halv 2 åkte jag och Lovisa hem.
Vaknade upp på Söndag morgon att Mehdi kom hem och då gick jag upp och drack kaffe och sen myste vi hela dagen, jag mehdi carro och allan! =)

Vid 12 ungefär åkte jag hem till pappa och lånade massa spel till mitt Nintendo WII, WII fit tillexempel. As roligt, stog och gjrode YOGA och grejjer :) Gick la sådär men det var roligt iaf. Ska göra det nu lite varje dag och se om jag blir lite mera bendy om man säger så! haha!!

Kollade sedan på filmen som gick på 5:an klockan 21. Tyckte den var skit löjlig, handlade om reinkarnation.  Men den var ändå helt Ok att kolla på på en söndag kväll.  Direkt efter filmen gick jag raka vägen till sängen och somnade på säkert 2 min. :) Och nu sitter jag på jobbet och är hur pigg och alert som helst :) Kan ha med mitt eviga kaffeintag att göra men ändå. Bra mår jag i alla fall :)

Hejrååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback