090811

Nu är det inte morgon längre så vi säger god middag :)

Har faktiskt glömt av att skirva idag.Eller kan bero på att jag jobbar(!) haha. Det har börjat rulla på som fan här nu jämfört vad det var när jag började på denna avdelningen. Och det är sjukt skönt faktiskt. Är inte lika trött längre efter jobbet då jag är uppe i varv fortfarande :)

igår var det mys på högsta nivå.
Jag och Mehdi var ensamma och umgicks för en gångs skull, var änna längesen nu..
Vi gick och handlade mat och blev lite ovänner i affären för att han ville ha en liten cocacola burk och jag tyckte det var onödigt att lägga pengar på det när vi inte har så mycket pengar plus att vi köpte ju ändå en 2L coca cola..... Men jag kunde ändå inte hålla mig för skratt för tyckte situationen var lite barnslig :P

Sedan lagade vi mat och åt den. och sedan spelade vi Mario Kart, men jag är en otrolig dålig förlorare så tillslut stängde jag av spelet och så kollade vi slutet på wallander istället :) åkte sedan och lämnade tillbaka filmerna som vi hyrt och sen spelade vi lite mer mario kart. men det var mest jag som spelade, ego som jag är ibland. haha. men det är lika bra för då kan jag inte förlora :P :P

Blev alltså ingen YOGA igår, men får ta det idag istället. :)

Somnade sedan sjukt gott och vaknade upp imorse och en ny dag var påbörjad! :) Idag blir det tvätt och sedan tidig säng.

köss haaajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback