090814

Godmorgon

Hoppas att allt är bra med er?
Jag fick inte igång Internet igår hemma. Försökte med alla medel men gav tillslut upp färgade håret istället. Skulle göra slingor, men att göra slingor själv är faktiskt inte direkt lätt. Men det blev ändå helt OK, iallafall mycket bättre än vad det var innan! :) I alla fall, jag var hemma själv och bara slappade igår. Var jätte skönt att vara ensam en stund faktiskt. Trodde inte det men det var riktigt härligt =D Sedan kom Mehdi och hans bror och hämtade mig så åkte vi och handlade och sedan hem tlll deras pappa och gjorde Tacos :) Så gott! Nu har jag ätit Tacos 2 gånger denna veckan! :) I Tisdags var det ju hos carro, då hon bjöd oss på middag :)

Men nu blir det kaffe !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback