all of the girls and all of the boys is begging to....

Goooodmoooorniiiing!!!

Blev en mysdag igår igen!! :)
Kom hem efter jobbet och då hade Mehdi lagat mat till mig :) så söt <3

Vi kollade lite på TV och sedan åkte jag hem till min  mamma för att hämta datorn.
Hon har köpt en ny hårddisk till mig eftersom den gamla var crashad... oops!
Därför jag inte har haft någon dator hemma som sagt, och därmed kan jag bara blogga när jag är på jobbet.
Men nu är den hemma och nu kan jag skriva när jag är hemma också.
Ska hämta hem min webcam från min syster så kan jag ta lite roliga bilder också. Eftersom att jag hade min mobil som kamera, och sedan tappade den.... :( :( Har en mobiil nu med världens sämsta kamera. Men ska nog köpa camilla mobil.
Hon har lämnat in sin på lagning mer än 3 gånger och får nu en sprillans ny, men hon ska förlänga sitt abbonnemang så får hon välja en ny. Ska ringa henna sen och kolla exakt vilken det är och hur mycekt hon ska ha för den!! =)

Iaf, sedan åkte jag & Mehdi hem till mait. Dom satt och pratade medans jag gosade med hunden. Sjult söt är den men han är lite snuskig tycker jag allt..... ha ha ha !
Efter detta blev vi bjudna på tacos hemma hos carro :) jätte gott och jätte trevligt!

sedan åkte vi hem och effter jag dushat somnade jag nästan med en gång. Fick ett litet frispel för att mehdi inte ville hämta ett nytt kuddöverdrag till mig. jag är skit löjlig ibland jag vet...... men tillslut hämtade jag det själv.

Har sovit i sängen, sen soffan och sen madrass på golvet. har gått mellan de grejerna inatt. haha..... ingen sköngetssömn inatt inte.

Nu blir det kaffe och jobb

tingeliiiiiiiiiing sweeties

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback