Andra dagen!

Andra dagen på denna veckan, sista veckan! Alltså det är tisdag och denna veckan kommer nog gå ganska fort med tanke på att det är mycket att göra på jobbet och mycket att göra hemma!

Sista veckan kvar nu på jobbet, då är mitt  vikariat slut. Men vet inte om jag får något annat här någonstans. Jag hoppas innerligt att jag får det i alla fall !!

Är verkligen utvilad idag. Somnade vid 8-tiden igår kväll och har sovit hela natten. Känns skönt att för en gångs skull lagt mig i tid, men det var kanske för mycket sömn för är lite halv seg idag ändå. Hur många timmar ska man sova för att få en perfekt sömn ?

Tog ett långt bad igår och läste min bok, har verkligen kommit in i Twilight 2 boken nu. har 3:an hemma också som ligger så fint i bokhyllan och väntar på mig!! ;)
Men jag höll på att somna i badkaret så var tvungen att gå upp, så la mig i sängen istället och somnade sedan.

LÄNGTAR TILLS JAG KOMMER HEM OCH SKA FORTSÄTTA LÄSA!!!!! =)

Back To Work


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback