Fredag!

Tjenare!!

Har lunch fortfarande. har varit ute och ätit skinka & potatisgratäng. Mycket gott! =)
Mikaela åkte hem och käkade och johanna stack till backaplan. Så fick äta ensam :(
Tog dock sällskap av Benny men hans lunch var slut när jag kom.
Därför sitter jag här istället för att vara ute i solen!
Längtar så mycket tills jobbet är slut så att jag kan börja vara ledig :) Helgen bara men ändå!!

Ikväll ska jag förmodligen hem till Linda & Erika på förfest och sedan ut! :) Kommer nog bli kanon!
För imorgon ska vi fira oss alla som fyllt år, först hemma hos Lovisa och efter det utgång.
Blir mycket fest denna helgen, men det är det ju varje helg.
Är galet glad att det äntligen är Fredag!!! =)
Synd bara att det går så snabbt, bara nästa vecka kvar sedan är jag arbetslös igen.. Söker som fan jobb nu och ska även prata med personalansvarig här nästa vecka när hon är tillbaka från semestern och se om det finns något annat.
Nu har jag ju varit på typ alla avdelningar så kan ju de mesta! ;)

Jaja, nog om detta. Får väl börja jobba nu igen..

Tingeliiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback