Fredag igen!

Helloo !

Denna veckan har gått sjukt fort, eller rättare sagt dessa 6 veckor har gått fort.
Idag är sista dagen på jobbet och sedan är jag arbetslös igen, eller arbetssökande ska jag säga! Arbetslös låter så slappt :P

Igår var ju Therese, Johanna & kajsa hemma hos mig.. jag bjöd på fika och kaffe och så fick jag presenter.
Fick massa mat, typ pasta, pastasåser massa annat konserverat och toalettpapper, grytlappar etc. :) Riktigt passande och väldigt bra! Uppskattad så jag blev jätte glad! Vi spelade lite mario kart och satt och pratade! :) 

Sedan kom Mehdi så åkte han jag och allan till den gamla lägenheten och tömde den. sedan åkte jag hem och kollade på american pie - the wedding. Fan va rolig den är!! =) Men kollade inte klart på hela för jag kunde inte hålla mig från min bok längre så la mig och läste lite tills jag somnade! :)



Idag är det fredag och först efter jobbet ska nog jag & mehdi äta middag tillsammans och sen blir det fest! :) Ska vara med Carro och co. och se vart alkoholen bär oss.... (carros nya motto) hahaha 

Fast å andra sidan har jag massor att göra imorgon. Måste fixa nytt pass och fixa det sista i förrådet och sedan ge nyckeln till den nya ägaren i min gamla lägenhet.. men det ska jag nog orka ändå.. Har aldrig hindrat mig förr ;P 

Hörs senare för nu ska jag bjuda på fika, iomed att det är min sista dag... buhuuuuu


heejråå

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback