inte ok!!

Tillbaka efter lunch nu! Körde Toyota prius till coop! :) Kände mig sjukt tuff och jag var bara tvungen att gasa på den lilla streckan som är dit, och den gick som faaaan som en bilintresserad kille skulle ha sagt! ;)

Iaf. Jag måste börja vara på min vakt.
Läs:

jag och Mikaela går till lunch restaurangen, när vi typ är framme:
Mikaela- varför har du väska med dig?
Jag- För att jag har alla mina saker där, varför har du väska med dig?
Mikaela- För jag har alla saker där.
Jag kollar i väskan.. - DU HAR TAGIT MINA SAKER!!!!!!!!!

Hon har alltså tömt min väska på rubbet!! Almenacka, nycklar, plånbok, mobil, mina jobbgrejer ( passerkort osv.)
Och jag har inte märkt NÅNTING! helt sjukt. Kunde ju varit vem som helst.
Måste vara på min vakt i fortsättningen!




Kommentarer
Postat av: minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback