Jag är en festis :)

Godmorgon fina fina du:)

Var på ikea igår och köpte gardinstänger, en lampa till sovrummet (blev en stålampa) men köpte fel glödlampor :( typiskt.. så det är fortfarande lika mörkt i sovrummet. Och så köpte jag ett bord till badrummet, som man lägger under handfatet, passade perfekt och blev kanon :) Fick upp gardinerna i vardagsrummet och det blev huuur fint som helst :) har ju som sagt såna där frans-gardiner. Gjorde verkligen jätte mycket och jag är nöjd!

Köpte även bestick eftersom att jag inte hade så många, slängde gamla bestick för ett tagsen eftersom jag fick nya, men dom var inte så fina dom jag fick och heller ej så många.

Sedan åkte jag och Carro och köpte sushi och sedan hem till en kille i Kortedala.
Sen skulle jag köra dom till stan, men hamnade lite fel, och jag kan inte köra bli i stress så vi hamnade på hisingen, fick vända vid ringön och sedan tillbaka till stan och sen gjorde jag en ful sväng utan att jag visste att man inte fick och var sedan tillbaka på Hising-island igen och kunde gå hem och lägga mig :)

Sov lika gott inatt igen som igår natt och it feels goooood ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback