Jusste, Helgen ;)

I fredags då, efter jobbet kom jag hem och gjorde mig ordning nästan direkt. Drack lite hemma med Mehdi och hans kusin innan jag gick hem till erika där förfesten redan var i full gång! :) Vi drack och pratade och hade riktigt roligt!

Sedan åkte vi in till stan, blev parken! Vi fortsatte dricka, dansade och satt och pratade. Jag sprang runt lite för mig själv där inne och träffade massa som jag kände. Tyvärr var inte  nedervåningen öppen pga way out west. Så Vi fick hålla oss där uppe. Men ändå blev det en tidig kväll. var hemma vid 2-tiden och sedan kom carro hem te mig för att sova, hon hade varit på en fest och glömt/tappat/blivit av med.... sin väska så hon hade inget. inga nycklar, inget legg och inga pengar. Mobilen hade hon men det var inga batterier på den. Stackarn. fy fan vilken soppa. men nu har hon iaf fått tillbaka alla sina grejjer :)

Lördagen var jag hemma och städade och började göra mig ordning i riktigt bra tid! Var klar jätte tidigt och chockade ALLA! :) haha

Åkte hem till Lovisa för att fira våran födelsedag litegranna :)
Det var jag lovisa elina andreas emelie martina challe & andré .
Det var riktigt roligt men det slutade med att det bara var jag elina & andreas som åkte in till stan :)
Vi gick till Valand och hade sjukt roligt. Träffade på mehdi där med hans kompis utan att vi visste att båda var där :)

Sedan kom carro dit och efter en liten stund åkte hon & jag hem... men när vi kom hem så fortsatte vi att dricka lite vin :) satt och tjöta tills båda 2 typ somnade :D Var mysigt

det roligaste var att när vi kom hem så låg Mehdi och sov i soffan, så vi höll på o fulade oss mot honom med bomull i öronen och allt möjligt. Vi filmade hela grejjen och kanske höll på i 10min innan han reste sig och la sig i sängen i stället. fan va roligt det var !! :)

Sov bort heeeela söndagen.. :( Men senare mot kvällen kom lovisa hem till mig o vi drack kaffe och kollade gamla bilder o så. var ritkigt trevligt! Hon hade ju inte sett min lägenhet än heller... :)

Det var iaf min helg i korta drag. fest fest fest.

jag är en festis! :)
BILDER KOMMER...

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback