ky ?

Tjenare!

Har precis ätit lunch.
Entrecot med bearnaise sås och pomefrits. Det var sjukt gott förutom att köttet var så inihelvete segt så att min käke börja knaka och knäcka som fan, gjorde ont.. :'(

Har även fyllt i Ansökan till Ky utbildning.
I första hand valde jag Butikskommunikation och i andra hand reklam & marknadsföring.

Måste börja planera lite vad jag ska göra sen för har bara 2veckor kvar här på Schenker. Vad jag vet än sålänge i alla fall.
Tror att 1 års studier hade passat mig ganska bra för tillfället.
Men kommer nog jobba någonstans extra under tiden. typ helgjobb någonstans.
Ska ta tag i det också.

Men nu har jag jobb och måste nu jobba lite.
Så hörs senare!

Tingeliiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback