Liseberg :)

Godmorgon kära blogg ♥

Igår åkte jag & carro till Liseberg! :)
Hade så sjukt roligt!
Vi hade ju kvar biljetter i våra 5-kamps häften så vi spelade femkampsspel och vanliga lyckohjul plus att Mehdi fixade gratis åk biljetter till oss så vi åkte en massa! :) Men vi träffade Alexandra där, som jobbar på Liseberg, så hon hade ett sånt personal åkband och fick ta med sig oss att åka gratis, så vi sparade nästan alla våra åk-biljetter... :) Så nu kan vi åka till Liseberg igen!! Gratis är altid roligast!

Efter det åkte jag hem och städade heeela lägenheten.. (ytligt men ändå) iochmed att Johanna, Kajsa, Therese och Niklas kommer hem på besök hos mig idag så var jag ju tvungen! :) Kommer bli trevligt, ska köpa lite fika och bjuda på kaffe! Sedan ska jag & mehdi boka våran resaaaaa :D:D:D:D Wohooo Muy funny!

Jag vet redan hur man säger håll käften din bög på tunisiska :) hahaha Men det får jag inte säga när vi e där tydligen.. :S haha

Over and Out (H) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback