LookOLook

Hej på dig du fina läsare :)

Älskar vädret ute idag, synd bara att jag sitter inlåst på ett kontor. Nä, har varit ute lite granna idag faktiskt men hade helst av allt velat ligga på stranden och kunna doppa sig lite snabbt i vattnet, äta glass och snacka skit med en bra vän :) eller en söt kille haha :P

Vi pratade mer om våran utlandsresa vi ska göra efter jag slutat jobba, mehdi & jag. det verkar som att det blir av ändå, hade nästan lite på känn att det skulle skita sig. hans bror och hans tjej ska antagligen också hänga med, jag sa dock N E J först men, varför inte? kan bli skoj om vi åker alla 4 ändå :) Så länge det blir strand och mycket fest är jag Nöjd :) haha.

Nu kommer Mehdi iaf och hämtar mig om en stund så ska jag få låna hans bil (woooow) och hämta carro så ska vi till IKEA :) yessssss... längtar som fan, älskar verkligen IKEA! går runt där och drömmer sig bort.
Varje gång jag är där, så tänker jag. "tänkt om man skulle leva här inne på natten, asså typ gömma sig och sen gå runt där när det är helt tomt" hade vart sjukt ball :)

Back to w o r k

byebye sweetie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback