Pics

Hittade lite gamla bilder så tänkte bjuda på ett par.
Observera jag/vi är typ 14,15,16 år på korten :P

Denna bilden älskar jag.. :) Det är en sån bild som har hängt med alltid..Malin & jag



Det finns en historia bakom denna bilden. Men den är hemlig ;P

 
Underbara plattång :)



Old times... camilla malin jag & challe



Jag & maliin


Jag & Malin på maskis



Enda gången jag ens tagit i en ostbåge (pill-i-rumpen-båge)


Jag & malin. Älskar denna bilden :)


in i dimman... jag & malin


Också en "legend picture"


Sugen? haha


haha kollar vi pulsen eller vad? Jag & dea


Alkohoooool :)




Det var lite grann iaf, finns massa bilder som jag helst inte lägger ut här :) Bilder som man borde förtränga och kanske förtära...

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback