Eftersom detta är första gången, kör vi en enkel



Hissar:
Öl (Nu får ni höra min egna ramsa jag kommit på helt själv :))

Så underbart gott det är på sommaren,
Vackra dagar,Vackra stränder
Sol och bad, Varje dag
Öl är bra
Jag är glad

Kaffe finns inget bättre än att sitta på balkongen med en kaffe på morgonen men morgonsolen i ögonen.

Jobb Kan bero lite på att jag älskar mitt jobb, men också att man ska ta vara på om man ens har ett jobb. Tänk er själva att sitta hemma och söka söka söka men inget händer, och räkningarna bara damper ner i brevlådan varje månad.

Bil Att ha bil är fan bäst. Jag har ingen egen bil, men lånar Mehdis ibland, och då kan jag göra vad jag vill, åka vart jag vill och alltid vara i tid.

Dissar:

Cider det är gott, men man blir fasligt mätt och det är way to sött för min smak!

Segt kött Det värsta som finns, mina käkar protesterar och det gör ont. :(

Åka kollektivt Det är trångt, varmt och dom passar aldirg tiden. Missar man en, får man vänta en evighet på nästa.



Det var allt för idag!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha den får vi sjunga i helgen då :P riing mig

2009-08-06 @ 14:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback