091222

Kan inte förstå att det bara är 2 dagar kvar till Julafton:D Längtar som bara den!!
Angående mitt förra inlägg om håret.
Jag ska INTE färga det brunt!
Ska däremot till frisören för att göra slingor. Lite olika nyanser, något mörkare.
Väntar bara på lite mer utväxt för det ska tydligen bli bättre resultat då enligt min frisör så väntar jag gör jag och får tills dess stå ut med detta. Men jag hade ju egentligen velat ha det klart innan nyår!!

För övrigt så är jag helt såld! Alltså jag vill verkligen ha en hund.
Iochmed att jag ska jobba 50% i januari så är det ju perfekt.
Och ännu perfektare är ju att Mehdi har ju ett jobb som gör att han kan åka hem, eller ta med sig hunden till jobbet, utan problem. Ska bara få han att gå med på det också!

Han vill ju dock ha en stor hund och jag vill ha en liten. Eller en mittemellan iaf!
Jag ska ju till läkaren i början på Januari då ska jag kolla så jag inte är allergisk för det hade ju varit piss!

Men nu är det dags för lite jobb! 

puss och kram!! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Camillaaaaa

Ååå, jaaa!En hund! Det tycker jag! Hohohooooo i stugaaaan!

2009-12-22 @ 20:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback