091229

God morgon!

Idag är jag sjukt trött!! :(
Var hemma hos vivi igår och det var jätte trevligt :D
Lekte med lilla Diesel! Blev ännu mer sugen på hund.
Men har börjat förstå nu att jag varken har tid eller råd till en hund :(
Ytterst synd, men får vänta ett par år så kanske det blir en tillslut!

Efter att jag varit hemma hos vivi åkte jag hem till Mehdis pappa. Vi lagade mat och åt himla gott! =)
Sedan åkte vi hem, kollade andra avenyn och sen tog det inte mer än 2 minuter innan jag somnade. Gott!

Men idag blir det städning hemma! Folk säger att det borde vara hur rent som helst hemma eftersom jag alltid säger att jag ska städa. men  det är inte alla gånger jag gör det och när jag väl gör det så städar jag bara lite grann. Så mycket jag orkar så får hålla på ett par dagar och sen hinner jag stöka ner igen innan det blivit riktigt fint :s Men idag så jäääävlar! Ska tvätta också! Blir skönt att lägga sig o sova sen när det är klart;D

Men nu är det kaffe som gäller så att jag piggnar till lite mer och sedan blir det sprödfisk med fyllda med champinjoner och god sås och potatis! Muuuummms ;D

puss & kram hela daaaaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback