Är med och tävlar om en The Hills-box på Kenzas.se

Är med och tävlar om en The Hills box på kenzas.se . Hon lottar ut 15 st till de 15 personer med bästa motiveringen varför man vill vinna.

Jag vill vinna, dels för att det är MTV´s största och bästa serie och vilken tjej som helst vill ju ha deras liv! (minus kärleksproblemen då) men det är all drama och att alla är så snygga som gör att man sitter fastklistrad framför varenda avsnitt! Man fanisterar och lever sig in och ibland känns det nästan som att man är en utav dom! Men känner verkligen MED dom när dom har problem och man blir glad när dom är glada!

Iaf, bästa serien som finns och jag skulle dööö för att vinna DVD-boxen! så snälla Kenza! låt mig vinna. bara en gång så är jag supper nöjd sen!! :D:D:D

Vill du också vara med och tävla så gör du det
HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback