Avatar!

Idag blir det bio! :)
Ska gå och se Avatar i 3D med Johanna! Skönt att ta det lugnt ikväll faktiskt.
Även om det inte blev så mkt förra helgen är det ändå skönt.

Kommer vakna upp imorgon pigg som en alertis och kanske ska ta långpromenad med min syster. Om hon inte ska jobba då. Annars ska jag bara slappa. Behövs städa så det gör jag nog. Hade VELAT tvätta men finns ingen tid. Men man kan ju alltid sticka ner o kolla om någon har missat sin tid ;) Får hoppas på det.
Jag har 3fulla sopsäckar nu med smutsvätt. Eller dom är inte fulla men jag har sorterat upp dom i 2 st i färg...
färg/svart/vitt. :D Så en liten bit på vägen har jag kommit iaf! ;)

Nu är det snart lunch! Är sjukt hungrig

SO I BE BACK LATER.

Kössssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback