bingooo

shololololoooo :D

Tycker det är så skönt.
Först jobba 3 dagar, sen ledig 4 dagar, sen jobba 3 dagar, ledig 4 dagar, jobba 2 dagar, ledig 1 dag och sen 2 dagar till. Efter det börjar jag jobba 50% i 3 veckor!

Slappt som bara den :D gillar jag! hehe

igår var jag hemma hos min syster, käkade middag och spelade Fia ;D Sedan var jag tvungen att gå hem för att Carro skulle komma förbi och hämta ett par skor.
Men på vägen hem gick jag förbi affären och där var det en man i sina bästa år (hans födelsedag tydligen, han fyllde 59år) som ville gifta sig med mig. eftersom jag var 22 var det tydligen inte försent för mig ännu! haha
Sjysst! Men jag tackade nej. haha

Sedan diskade jag så mycket jag bara orkade och så mycket som fick plats i diskstället och sen var klockan 9. Då kollade jag på legally blonde ;) Har sett den 1000 gånger men den är lika bra varje gång..

Efter detta somnade jag gott skafötters med min baby i soffan! det var himla kallt när jag vaknade för balkongdörren var tydligen lite öppen :( ush och fy. var därmed svårt att komma upp imorse! snoozade hur länge som helst. hehe

Idag blir det städning och antagligen bingolotto!! 3miljonerschansen! jaamaaan!!!!

see ya i dont wanna be ya
pusssssssssssssssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback