brunett eller blondin?

Har på senare tid hört en del säga att jag borde färga håret brunt.. men vissa säger att jag ska behålla det blonda! Och jag vet att varje gång jag färgar det brunt så ångrar jag mig och det är ett rent HELVETE att få tillbaka det.

Men här kommer iaf 2 jätte gamla bilder. På när jag har väldigt mörk-brunt hår.
Vad tycker ni?

Jag tycker jag ska behålla det blonda. trots att det är så jobbigt att hålla utväxten i schack hela tiden så är det fan värt det. Men jag ska inte säga att "blondes have more fun" för det blir vad man gör det till :D hahahaha

pussssssssssss



Bra att det är sommar också :D Här är när vi var och campade i varberg :D Husvagn o hela alltet. var sjukt roligt :D Och på dessa bilderna är vi på väg in till varbergs stad!!

Kommentarer
Postat av: Camillaaaaaaaa

Nej nej neeeej å åter neeeej! Ha kvar ditt blonda! Gör det lite mer askblont bara? Alltså mörkade blond. Men för i helvete färga de inte bruuuuuuuuunt!

2009-12-21 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback