ööööööööööööh

Vad blir ditt namn baklänges?
nossflonurb aleakim


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Ett par timmar...


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja ;)


Tycker du att nån sångare är söt?
Yes


Har du någon gång testat karate?
Aldrig


Första sporten du gick på?
Fotboll


Minimorötter eller pommes frites?
pommer frites


Vad längtar du mest till just nu?
Komma hem och lägga mig i soffan, möla pepparkaksdeg :D


Hur gammal har du tänkt bli?
Så gammal som möjligt


Har du haft vattkoppor?
Ja


Vad drömde du inatt?
Jag minns inte


Vilken tv-serie är bäst?
One tree hill


Vad åt du senast?
klementin.. eller var det choklad? En skumtomte?


Höga eller låga strumpor?
Höga


Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att bli lämnad ensam


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja


Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vitt


Bikini eller baddräkt?
Bikini


Snyggaste läraren?
Martin, psykologi! LÄTT! :D haha


Är du mörkrädd?
jaaa :´(


Har du någon gång haft på dig ett par kalsonger?
ja haha


Riktig gran eller plastgran?
Plast!!


Tänt eller släckt när du ska sova?
Tänt när jag är ensam annars såklart släkt.


Godaste drickan till frukosten?
Kaffe eller mjölk


Vill du bli president?
Nej


Duscha eller bada?
Duscha


Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja


Hur tar du dig till jobbet?
Buss eller sjuts av min privata chaufför hihi


Sjunger du på toa?
Ibland ;P


Vilken färg har din jacka?
Svart


Använder du långkallingar?
När det är riktigt riktigt kallt


Är du höjdrädd?
nää inte så mkt. värre förr.


Vilket land vill du åka till och varför?
Tunisien, Mehdi e ju därifrån och han säger att det är jättefint där. Plus att det är roligt att åka till ett land men någon som kan deras språk. (Billifare shopping.. för tro det eller ej men vi turister betalar trippla priset ungefär.)


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
maria munter, som inte alls var speciellt munter hahahaha


Vad ska du göra NU?
jobba egentligen.. ;P


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jajamensan!


Har du sett din bästa vän gråta?
Ja


Vilka vitaminer åt du när du va liten?
ööh..


Har du fått någon komplimang idag?
Konstigt men nej. faktiskt inte. Brukar få varje dag ;)


Har du varit med i en rättegång?
Nej


Är du polare med grannarna?
Haha, nej!


Vilka språk talar din mamma?
Svenska


Vilka länder har du bott i?
Sverige


Senaste piercingen?
öronen ;)


När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
häromdagen, runt runt runt på en parkering. Det kallas tydligen "att drifta"


Känner du nån gay?
Japp


Hur bra är din syn?
Sådär måste jag säga


Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ja,


Var är dina syskon just nu?
Jobbar!


Vilken tid gick du upp i morse?
07:00


Vad ska du göra i helgen?
Gå på bio, sova & kanske festa lite ;P


Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Hehe 1 min gumman puss"


När va du riktigt sjuk senast?
Förra månaden, låg hemma sjuk i en vecka ;(


Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov


Vad är det första du gör på morgonen?
Pussar på min älskling <3 Sen flyger jag upp och resten är ett minne blott..rätt som det är sitter jag här på jobbet  ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback