Folk klagar att jag inte uppdatera lika mycket längre....

Men kan ändra på det.
Har lite mer att göra om dagarna/kvällarna helt enkelt. Plus att jag har lösnaglar så skriver mycket fel och det tar dubbelt så lång tid för mig att skriva :)

Iaf, helgen har varit rolig! =)
Var ute med Becka i Fredags.. ( konstig ikväll.. :S ) Men vi hade roligt!
Och 30 årsfest hos Johanna i lördags.
Söndagen var jag på backaplan med Lovisa hela dag o vi åt på paprika, åkte sedan hem te mig o drack kaffe.
Min mamma fyllde år så jag åkte dit på kvällen på kalas :D:D

Sedan kollade jag på film hemma.. The proposal.. den var riktigt mysig! :)

Igår kom Mehdi & hämtade mig efter jobbet, vi åkte hem och jag köpte pizza. Tvingade han att äta för annars skulle jag äta upp hela själv haha
sen kollade vi på "mysteriet på greveholm". Kommer ni ihåg den?? det är tydligen den bääääästa julkalendern (:D:D:D:D) enligt mehdi haha:)

Idag är det möte efter jobbet och sen ska jag nog bara hem och slappa.
Kaaanske städa ;P Om jag orkar.
Kanske skriva lite om bussresan hem? ;)

hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback