God jul!

Meeerry christmas! :D
Har haft en underbar jul!!

Har firat med mina nära och kära och fått massa fina julklappar och även gett borta massa fina julklappar :D
Ätit god mat, sjungit kareoke, spelat tv-spel och druckit en massa öl :D Det är en bra jul! =)

Annars har jag bara tagit det lugnt. Juldagen var trevlig men kort. Var hos mehdis mamma och hälsade på sen var jag hos malin och drack lite öl. vidare till stan (park lane) men åkte hem vi 1 tiden. Vi gick upp tidigt på lördagen för att åka till danmark :D:D Var väl trevligt men himla långt att åka fram o tillbaka :D Men vi hade färdmedel (godis, julmust, max ) så det gick bra ändå :D:D Sedan var vi bara hemma och slappade.

Igår var jag och mehdi i stan. köpte en pläd :D en sån där asssss mysig mjuk gossssig :D:D Sov med den inatt haha! Så köpte jag en nyårsklänning :D får se om jag behåller den eller om jag byter den. Dom hade ju hur mkt som helst där hehe

Idag ska jag ta bilen hem för pappa ska på hockey :D Så jag ska förbi vivi en svänga och hälsa på de nya tillskottet (hunden) och när jag ändå e där kan jag säga hejsvej till vivi också! haha ;D Skoja bara <3

pusssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback