I'm back

Hade en jättemysig dag igår med min älsk:)

Först var det möte efter jobbet.. var klar typ 19:00. Då kom Mehdi och hämtade mig, så åkte vi och åt på Divaaaan ;) Orkade inte laga någon mat när klockan var så mycket.

sen gick vi hem och städade toaletten :P mysigt eller hur? haha nä men jag fick en ny toalett-sits av min snälla pappa eftersom att min är trasig. Och då bestämde vi oss för att städa toaletten inna vi satte dit den nya sitsen.
Jag skruuubbade badkaret tillochmed!!cred cred cred :) Det blev iaf jätte bra tillslut.

Efter detta blev vi sugna på gottis, så vi stack till affären och köpte julmust, godis & pepparkaksdeg haha :D
Gött. kollade andra avenyn & riverside sen somnade jag. haha, fan va trött jag var.

Undra vad som händer idag?? :) :) Jag vet men jag säger inte....säger imon, kanske! =)

puss & kram vi ses på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback