klargör! :)

Ska bara klargöra att ni som vart inne på min facebook så är det på skoj. eller skoj och skoj.
Ett skämt som urartade och slutade i en bruten nagel när jag skulle kittla ihjäl Mehdi :) :)

Att alla tar facebook så allvarligt. Det gäller asså mig själv också!
Om man gör slut, så är typ det första man gör, att ändra facebook status till "singel".
Tycker det är lite roligt. Nästan allt skvaller man vet kommer från facebook och man vet vad alla gör och vad folk tänker. Men man måste egentligen tänka sig för vad man skriver.

dels för att alla tar det på fullaste allvar och alla förstår inte när det är på skoj eller inte plus att man får tänka på chefer, blivande chefer, kollegor, familj osv. Alla finns där och alla ser allt!!

Men jag måste nog påstå att FB är nog den bästa "skvaller"tidningen"" som finns ;) haha


Kommentarer
Postat av: camillaaa

HAHAHAHAH faaaan du får mej alltid å må dåligt... jag va först å kommenterade din singelstatus... tack för att du förstört min kväll.

2009-12-11 @ 17:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback