Lördag var det va?

Fy fan. hur jävla tråkigt kan man ha det egentligen. har segat hela dagen! Åkte in en snabbis till stan och träffa min syster. Köpte 2 nya Felippa K -kaffekoppar till min samling ;) Sen har jag bara suttit här hemma. Har dock försökt hålla mig sysselsatt för att slippa städa haha :)

Men det ju Lördag idag och här sitter jag. Med nylockat hår och känner mig väldigt fin. Men det är ju ingen som ser mig i mitt fina hår. Du kasnke vill se ? :D

Okej.. bara för du tjatar så mycket..






Okej, det var finare förut. :D Men ändå fint. o jag som sprayat som en idiot. ;( ääh vem bryr sig. ingen som ser det ändå........


Edit: Nu får jag sluta deppa. Ska trycka i mig lite godis och sätta mig vid telefonen tills någon ringer och säger;
-Väääärsta festen!!! Alla vill att du ska komma hit. Sa jag att det var gratis sprit?????
-okeej, jag kommer




Kommentarer
Postat av: heidi

Det är jättefint såhär!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback